A NEW ERA

NAAR MERKLEIDERSCHAP ZONDER DE JA-MAARS VAN JE OUDE VEILIGE IDENTITEIT

Ga innerlijk en uiterlijk op de positie staan, waarmee je jouw werk de aandacht geeft die het verdient.

A NEW ERA

NAAR MERKLEIDERSCHAP ZONDER DE JA-MAARS VAN JE OUDE VEILIGE IDENTITEIT

Ga innerlijk en uiterlijk op de positie staan, waarmee je jouw werk de aandacht geeft die het verdient.

JA-MAAR…

Nemen ze me wel serieus voor wat ik te zeggen heb?

Ze kennen me nu alleen van dit en dit.

Gaat het wel lopen?

Deze gedachten zullen nooit verdwijnen. Zodra je iets nieuws wilt doen met je bedrijf, gaat je hoofd ermee aan de haal. Het is namelijk de taak van je hoofd om jou te beschermen. Maar je hart wil ook wat. Dat fluistert al een tijdje heel andere woorden…

Is het geen tijd om daarnaar te gaan luisteren?

DAT WAT JE DEED, PAST NIET MEER

JE BENT UIT JE HUIDIGE ZAKELIJKE IDENTITEIT GEGROEID

Nu verlang je ernaar om vol zelfvertrouwen in een nieuwe positie te stappen, een ander verhaal te vertellen of je aanbod te veranderen. Op dit moment:

=
Ben je jouw licht aan het dimmen in plaats van het te laten schijnen.
=

Loop je steeds in hetzelfde cirkeltje en weet je niet hoe je eruit komt.

=

Vergelijk je jezelf met anderen, waardoor kwijt bent wat past bij jou.

=

Slik je jouw woorden in, terwijl je zoveel wijsheden te delen hebt.

=

Ga je maar door met gebrek aan energie en plezier als gevolg.

Wie ik ben volledig zichtbaar

‘Wat een mooie reis was dit! Eentje die van mij de bereidheid vroeg om in mijn grootsheid te stappen en alleen vanuit de allerhoogste frequentie te werken. Een ervaring die diep energetische en spiritueel geladen was. House of Truth heeft echt laten weten waar ze voor staat. En dat is nu krachtig voelbaar in alle communicatie.’

– PETRA DE LANGE, FOUNDER HOUSE OF TRUTH

JE WORDT GEROEPEN

HET IS TIJD OM DIE COMFORTABELE PLEK TE VERLATEN

Wij deden dat ook. In 2021 maakten we de omslag van een uitvoerend naar een adviserend branding bureau. We namen een grote sprong voorwaarts, over onze angsten heen, en ontdekten dat … onze ja-maars best hard konden schreeuwen. Interne conversaties en externe omstandigheden spiegelden ons dat we nog iets te doen hadden. We hebben aan den lijven ondervonden dat branding een geweldige manier is om de buitenkant te veranderen, maar dat de binnenkant echt mee wil.

En dan hebben we het niet alleen over weten wat je te brengen hebt, gegoten in een krachtige merkstrategie, maar ook over aankijken en loslaten wat jou daar nu nog van weerhoudt. Om vervolgens vrij van zelfsabotage en -censuur de (online) wereld stevig te betreden.

Daarom introduceren we…

A NEW ERA

Of je nu spiritualiteit een plek wilt geven in je bedrijf en daar de juiste woorden niet voor kan vinden, omdat dit anders is dan gangbaar. Of je jezelf in een te klein hokje hebt gestopt en daar uit wilt breken, omdat klanten niet weten wat je eigenlijk voor ze kan betekenen en je daardoor kansen mist. Of je merk allang de waarde van de transformaties die je begeleidt niet meer vertegenwoordigt en bij dit niveau ook een andere manier van presenteren hoort. Of je “gewoon” schroom voelt om de ideeën die in je huizen met de wereld te delen. Met A NEW ERA ga je innerlijk en uiterlijk op de positie staan, waarmee je jouw werk de aandacht geeft die het verdient.

A NEW ERA maakt korte metten met het gevoel dat je niet goed genoeg bent. Dat je binnen de lijntjes moet kleuren om niemand voor het hoofd te stoten. De wereld heeft jouw bijdrage nodig. Juist als jouw gedachtengoed of methode anders is dan wat we nu met z’n allen aan het doen zijn. Daar ligt de verandering waar we zo naar snakken. Wees het voorbeeld, alsjeblieft. Neem je plek in. Pak je merkleiderschap. Sta op, spreek je uit, laat ons met je bedrijf zien hoe het óók kan. Geef onze hoop op een betere toekomst houvast.

Als je hoofd daarmee aan de haal gaat, via allerlei ja-maars, weet dan dat er begeleiding beschikbaar is van twee mensen die er ook doorheen zijn gegaan. Die met hun mediamieke gaven precies weten wat jij hier te doen hebt en je niet met minder weg laten komen. En die honderden merken hebben begeleid om stevig(er) te gaan staan. Het gewoon gaan doen, kan heel goed werken. In andere gevallen is er meer verdieping nodig. 

POSITIONERING

Jezelf vergelijken met onbekenden op het internet is de moord van jouw unieke persoonlijkheid. Hoe je van Instagram scrollen met gedachten als ‘Waarom heeft hij/zij wel een volle agenda?’ of ‘Wauw, ik wou dat ik dit had bedacht’ gaat naar zélf het inspirerende voorbeeld zijn in jouw industrie.

ZENUWSTELSEL

‘Het nieuwe succes is een ontspannen zenuwstelsel’, zien we regelmatig voorbij komen. Absoluut waar! Wij vertellen jou hoe je voorbij apatisch bankhangen, of juist knetterhard aan staan, gaat. En in rust en vertrouwen vooruit stapt, ondanks de spannende veranderingen.

BEDOELING

Je bent hier met een bedoeling. Kom erachter wat deze is en waarom dat ertoe doet. Je ontdekt hoe je jouw bedrijf kunt laten groeien op een manier die dichtbij jou ligt en waar jouw klanten ook nog eens precies op zitten te wachten. Het is hetgeen waarmee jij de wereld toekomstperspectief geeft.

GELD

‘Welke prijs zal ik vragen?’, is de meest gestelde vraag aan ons. Daar gaan we je mee helpen. Net als met het bepalen van je aanbod en verdienmodel(len). Maar ook leer je over de energie van geld en hoe jij daarmee kan samenwerken om niet alleen winst te maken, maar het ook te behouden.

SIGNALEN

Je bedrijf heeft een eigen entiteit en dat wil iets van jou. Daar niet naar luisteren, zorgt voor stagnatie in de bijvoorbeeld de geld- of energiestromen. Je maakt kennis met onze manier om je bedrijf te laten spreken en weet hoe je voortaan zelf de signalen kunt horen die leiden naar groei.

STEM

Je hebt veel te vertellen, maar op de een of andere manier blokkeert het. We begeleiden je in het vinden van de rode draad in al jouw gedachten, zodat jij je unieke gedachtengoed kunt vormen. Het is helder waar jij voor staat en dit kun je stevig en aantrekkelijk naar buiten brengen.

ZICHTBAARHEID

Ontdek jouw persoonlijke stijl. En weet hoe je de gewenste uitstraling kunt doorvertalen naar grafisch ontwerp, foto- en videografie. Wat heb je allemaal nodig? Wie is goed? Waar let je op? We fluisteren je onze geheimen in die ervoor zorgen dat jij een top team om je heen zet dat jou maximaal laat stralen.

INTUÏTIE

‘Mijn gevoel zegt…’ Uit onze ervaring met klanten is gebleken dat dit de grootste vorm van zelfsabotage is. Wat jij denkt dat jouw intuïtie is, zijn meestal emoties die zorgen voor onhandig gedrag. We leggen je het verschil uit, zodat jouw acties altijd bijdragen aan het succes van je merk.

BELEVING

Bij iedere interactie met je merk zouden mensen moeten denken: Ja, hiervan wil ik meer in mijn leven. We geven je handvatten om betekenisvolle communicatie te creëren. Elke keer weer een ervaring die tot in de kern raakt, omdat je daarmee laat zien hoe het óók kan. Hoe de wereld kán zijn.

Hoe klinkt dit?

01

je hebt niet alleen je ‘brand story’ helder, maar je weet ook precies met welk verhaal jij jezelf klein houdt. vanaf nu ben je in staat om jouw ware stem luid en duidelijk te laten horen.

02

je spreekt van binnenuit, van hart tot hart, en dat raakt. klanten aantrekken, ging dan ook nog nooit zo makkelijk. Omdat er – vanuit merkleiderschap – authentiek magnetisme ontstaat.

02

03

je voedt je ziel, omdat je jouw bedoeling leeft. je gaat met een vervuld gevoel slapen en wordt met zin in de dag wakker. mensen zijn blij met je en jij kijkt met een glimlach naar je bankrekening.

04

je hoeft nooit meer na te denken over wat je ‘nu weer gaat doen, of hoe’. jouw richting is duidelijk en alle acties dragen daar effectief en doelgericht aan bij.

04

05

je staat op jouw nieuwe – of eigenlijk rechtmatige – plek en draagt een merk dat zowel jouw persoonlijkheid als professionaliteit goed doet uitkomen.

KIES DE VORM DIE BIJ JOU PAST

A NEW ERA

ONLINE

Hang je te kleine jas aan de kapstok. En bouw in deze cursus onder begeleiding aan jouw merkleiderschap zonder de ja-maars van je oude veilige identiteit.

9 weken

Van 16 september tot en met 1 december 2024 werk je aan het innemen van een stevige innerlijke en uiterlijke positie.

video’s, audio’s en sheets

Iedere week online toegang tot nieuwe stukken fundament die de bouw van je merkleiderschap grond geven. Deze content blijft tot 1 maand na de einddatum voor je beschikbaar.

visualisaties en meditaties

Naar binnen en vooruit kijken, zorgt voor jouw grootste toekomstperspectief en een strategie die dit werkelijkheid maakt.

9 x online workshop of Q&A

Bij ieder stuk fundament een les om de  inzichten praktisch te vertalen naar jouw bedrijf.

investering juni

€ 349,- € 499,-

ex. btw

Iedere maand tot aan september wordt de investering een stukje hoger. We werken geleidelijk toe naar € 499,-. De snelle beslisser heeft dus het meeste voordeel.

A NEW ERA

GROEPSPROGRAMMA

In een groep ervaar je hoe jij je verhoudt tot anderen. Oefen wat opstaan voor jouw merkleiderschap doet in jezelf en met de buitenwereld.

4 maanden

Van 18 september 2024 tot en met 2 februari 2025 ga je jouw merkleiderschap volledig belichamen.

video’s, audio’s en sheets

Online toegang tot stukken fundament die de bouw van je merkleiderschap grond geven. Deze content blijft tot 1 maand na de einddatum voor je beschikbaar.

visualisaties en meditaties

Naar binnen en vooruit kijken, zorgt voor jouw grootste toekomstperspectief en een strategie die dit werkelijkheid maakt.

digitale community

Waarin Samson en Joyce bereikbaar zijn voor persoonlijke begeleiding en vragen.

5 x live bijeenkomst

Vijf groepsbijeenkomsten, van 10.00 tot 16.00 uur in de buurt van Leidschendam/Voorburg, die je op bijzondere wijze uitdagen om voorbij je eigen limitaties te gaan en je activeren om op jouw plek te staan.

max. 10 deelnemers

€ 4.099,-

ex. btw

Betalen in twee termijnen is mogelijk. Je betaalt de ene helft direct en de volgende termijn twee maanden later. Via de knop stuur je eerst een e-mail om een kennismaking in te plannen.

een brug tussen hoofd en hart

ALLEEN KUN JE NIET VOORBIJ zelfsabotage

Jouw werk heeft iets te maken met het gezonder maken van bestaande systemen. En daar mag jij een voorbeeld in gaan zijn. Nee, merkleiderschap is niet voor watjes. Jij hebt een bedoeling en die mag je (uit)dragen. Dat is dus geen kwestie van de ja-maars van je oude veilige identiteit negeren door te kiezen voor een mooier praatje en plaatje. Het is er dwars doorheen gaan. Daar is moed voor nodig én begeleiding, want alleen kun je niet voorbij zelfsabotage, zelfcensuur en zelfafwijzing gaan. Of nou ja, dat kan wel, zoals je in ons verhaal hebt gelezen. Alleen krijg je dan niet wat je wilt, word je dan niet wie je te zijn hebt. Omdat je iets neerzet vanuit angst, gebaseerd op tekort, zul je precies dat voor jezelf creëren.

EEN NIEUWE STANDAARD

hart vooruit met jouw missie, dat merken wij

Iets neerzetten vanuit liefde, voor jezelf, je omgeving en de mensheid als geheel, klinkt voor sommigen misschien passief en zacht. Maar wij geloven dat het jezelf klaarmaken is voor een nieuw tijdperk. Wat je nu merkt is slechts een fractie van jezelf: je hoofd. Met een programmering die je “gevangen” houdt in een zelfde cirkeltje van beperkende gedachten. De ja-maars waar we het steeds over hebben. Wanneer jij je hart hierbij betrekt, gaat voelen wat je werkelijk te doen hebt, zullen er werelden voor jou opengaan. Tegelijkertijd zullen er ogen, harten en deuren openen voor jouw gedachtengoed of methode. Omdat jij die nu vanuit autonomie en autoriteit kunt delen, raak je. Je bent in staat om de gewenste brug te bouwen tussen mens en natuur, aarde en kosmos, zakelijk en spiritueel, winst en menselijkheid, omdat jij je positie stevig inneemt, je krachtig uitspreekt en je authentieke zelf zichtbaar maakt. Dat is mega aantrekkelijk. Dingen als geld, naam en vrijheid – die je nu najaagt – kunnen er als vanzelf zijn.

Wie ben jij wanneer je geld, naam en vrijheid in overvloed hebt? Aan welk groter goed zou je dan bijdragen? Is er iets waarin jij anderen bent voorgegaan? Daarin is de liefde voelbaar. Dat is het hart. Jouw missie. En dat willen wij merken. Met jou als katalysator voor deze transformatie die de wereld zo nodig heeft.

aan het einde van
a new era

breng jij je nieuwe positie, andere verhaal of verandering in aanbod tot leven met rake teksten en pakkende beelden.

deel je jouw gedachtengoed of methode zonder schroom en laat jij je niet van de wijs brengen door eventueel tegengeluid.

heb je de kennis om jezelf als expert te profileren op een manier die bij jou past en nooit voelt als gemaakt.

ervaar je door jouw krachtige innerlijke positie rust en vertrouwen in het bereiken van langdurig succes.

heb je een merk fundament opgebouwd waar je altijd op terug kunt vallen voor content inspiratie en consistente communicatie.

is om je heen kijken naar ‘wat werkt’ overbodig, omdat je precies weet wat werkt voor jou en hoe je dit inzet.

kun jij je bedrijf en merk zo laten groeien dat jij er enorm veel plezier, energie en vervulling uit haalt.

is het mogelijk om te werken met de allerleukste klanten die jou waarderen om je persoonlijkheid en professionaliteit.

Dit is nog maar het begin!

‘Samson en Joyce hebben the RAW® volwassen laten worden. Onder hun bezielende begeleiding konden zowel mijn bedrijf als ik transformeren tot wat het nu is geworden. Het prachtige concept, een dijk van een website; alles voelt heel solide en professioneel. Ik ben dankbaar dat ik deze stap heb gezet en dat ik mijzelf en the RAW® het heb gegund om groter te groeien.’

– noëlla straakenbroek, FOUNDER the raw feminine

BETTER
THINGS
AHEAD

BETTER THINGS AHEAD

Schadeken 60
2264 KC Leidschendam
info@betterthingsahead.nl

KVK nummer: 58671080
BTW nummer: NL853133062.B02

BETTER
THINGS
AHEAD

DOE ONS DE HARTELIJKE GROETEN